Dagstuk | Woensdag 12 Junie 2024

Dinsdag 11 Junie 2024
Dagstuk | Donderdag 13 Junie 2024

Vandag is Woensdag 12 Junie en welkom by hierdie week se reis waar ons saam reflekteer oor wat dit beteken om vanuit Pinkstertyd te leef. Ons is nou al 3 weke na die Pinksterfees geleentheid, maar tog leef ons vanuit daardie krag elke dag om ook op praktiese maniere hande en voete te wees binne die nuwe kerklike seisoen wat ons noem koninkrykstyd. Die uitnodiging aan ons bly dus nogsteeds om vanuit die krag van die Gees te leef.

In Koninkrykstyd vier ons die heerskappy van Jesus as die Here, wat regeer op aarde. Ons dink ook daaraan dat Jesus sy dissipels uitgestuur het na die wêreld om sy Koninkryk uit te leef. Daarom is die seilboot ‘n belangrike simbool, omdat dit dui op Jesus wat sy dissipels (die kerk) die wêreld in stuur.

Ander simbole wat evangelisasie, barmhartigheid en dissipelskap uitbeeld sluit ‘n koringaar (die sending oes), ‘n oop Bybel (die evangelie), ‘n kroon (Jesus se heerskappy), en ‘n driehoek of drie sirkels in (die Triniteit). Ons verantwoordelikheid om die aarde te versorg asook geestelik te groei, is ook prominente temas in dié tyd en daarom is die kleur groen simbolies vir Koninkrykstyd, sowel as ‘n aardbol (ekologie) en ‘n boom (groei).

Hebreërs 4:16 “Laat ons dan met vrymoedigheid na die troon van die genade gaan, sodat ons barmhartigheid kan verkry en genade vind om op die regte tyd gehelp te word”.

Mag ons as kerk & huis gereelde ruimtes van ontmoeting skep waar ons mekaar kan herinner aan God se barmhartigheid. Mag dit ruimtes wees waarna ons in vrymoedigheid kan gaan.

Mag jy vandag beleef dat daar vir jou by God plek is.

GEBED: Here, dankie vir ons saamwees & familiewees. Ons bid vir die kerk van vandag met die wete dat U die Een is wat dit instand hou en versorg met U groot barmhartigheid. Amen.