Dagstuk | Donderdag 29 Februarie 2024

Dagstuk | Vrydag 1 Maart 2024
Dagstuk | Woensdag 28 Februarie 2024

Matteus 18:3. As julle nie verander en soos kindertjies word nie, sal julle beslis nie in die koninkryk van die hemel kom nie.

Hierdie teks word soveel kere deur Christene gebruik om die punt te maak dat ons soos kinders moet glo en dat die God se koninkryk van God so vir ons gaan deurbreek. Die teks sê eintlik iets anders. Dit wil ons juis nie aanmoedig om as liggelowiges te leef nie, maar diep nadenkend oor wat dit beteken dat ons van God afhanklik is. Hierdie betekenis word baie duidelik wanneer Jesus dan in die volgende vers sê: “Wie homself gering ag soos hierdie kindjie, hy is die belangrikste in die koninkryk van die hemel”. Hierdie roeping van geringheid en afhanklikheid rym dikwels nie met die styl en pas van ons daaglikse strewe om suksesvol en assertief te wees nie. Ek lees iewers hierdie aanhaling: It all depends on me and I depend on God. Wat is die druk waaronder jy leef om dinge in die lewe te laat werk? Dink vir ‘n oomblik aan almal wat vandag van jou afhanklik is vir hulle inkomste, of bestaan en hoe die wyse waarop jy vandag besluite neem hulle lewens ingrypend kan verander. Hierdie druk word net so op jou eie vermoëns oorgeplaas en ons oorskat dikwels ons eie waarde en onderskat die bydraes van ander. Bely vandag jou afhanklikheid en geringheid voor God. Wees eerlik oor dat jy nie altyd in staat is om vanuit jou eie vermoë en krag alles te doen wat van jou verwag word nie. Mag daar vir jou vandag in hierdie gedagte ‘n diep vrede en eenvoud aanbreek wat jou van die druk en verwagtinge wat op jou skouers geplaas word, verlos.

Gebed (’n anonieme seënbede uit die 15de eeu)

Here, verlig ons verstand en ons begrip; Here, verlig ons oë en die manier waarop ons kyk; Here, verlig ons hart en dit wat ons bedink; Here, wees met ons waar ons nou hiervandaan vertrek. Amen.