Dagstuk | Woensdag 5 Junie 2024

Dagstuk | Donderdag 6 Junie 2024
Dagstuk | Dinsdag 4 Junie 2024

Teksvers: Spreuke 5:21

‘n Mens se lewe lê oop voor die Here, elke tree wat jy gee, sien Hy

Ek het groot geword in die kerk met hierdie woorde dat God dwarsdeur my kan sien. Dat God my ken en kyk of ek reg doen. En vir ‘n lang tyd het ek hierdie woorde net verstaan as ‘n soort afskrikmiddel wat sorg dat ek die regte besluite neem en die regte ding doen.

Die afgelope klomp jare is ek besig om iets ander te ontdek. Dat die Here ons sien en alles van ons weet, is egter nie net ‘n verskuilde dreigement of afskrikmiddel nie. Dit is ook ‘n groot vertroosting. Carel Antonissen skryf dat dit beteken dat die Here inderdaad wéét van al ons swakhede en sondes, maar dat Hy tersefdertyd, soos ‘n bekommerde ouer, altyd kyk, altyd daaroor peins hoe Hy ons kan help en bystaan. In kort: die God wat na ons uitreik in Jesus, kyk altyd na ons met deernis en vergewende liefde. Hy sien ons altyd aan in sy genade.

Johannes van die Kruis het op ‘n keer hiérdie waarheid mooi verwoord toe hy gebid het:“Here toe U na my gekyk het, het u oë my met u genade gestempel” – “When you regarded me your eyes imprinted grace in me.”

Die troos wat daar vir ons is, is dat God met genade na ons kyk. En dat wanneer God jou lewe so betrag, God dit met ‘n sagte oog doen. Mag ons ook vandga bereid wees om so na ander mense te kyk.

O Here, dankie dat U voortdurend met genadige oë na ons kyk. Dit is die troos waarmee ek vandag weer kan lewe. Amen.